2012年2月1日 星期三

反轉左...都得

每日一早, 探2個小孩, 我必定IPHONE隨身, 因唔知當日佢地會有咩發生, 如有梗係第一時映底啦.

琴日, 就見到以下場面




張床反轉左, 照瞓可也! XDDD

7 則留言:

  1. 好搞笑,乜咁樣舒服啲咩?

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 番薯甩晒2隻犬齒啦. 不過我搵唔到, 可能佢吞左! XD

    回覆刪除
  4. 咁見唔見到有牙仔出緊黎呀?

    回覆刪除
  5. 唔係牙仔, 係直頭換左!

    個時我見到每邊有2隻係重疊,2隻差唔多SIZE, 前2日檢查, 一邊甩左. 琴日又到另一邊甩埋, 我搵左一陣, 唔見D牙仔. 算LOR XD

    反而地下就好多指甲片,即係好似D蛇退皮, 係一片片.

    回覆刪除
  6. 其實我以前D貓貓都係新果隻出晒先甩舊果隻架。所以之亞妹甩呀我都驚驚地,但係醫生又話咁先正常。
    我成日執到佢地D指甲,有時唔知係梳化度,坐左落去"吉吉"地先知。

    回覆刪除