2012年1月16日 星期一

去片!

又互LAM, 好呀!




R下佢地, 栗子第一次咬我, 真係開心啦.

6 則留言:

  1. 我成日都撈亂,係咪黃色係栗子,黑色係番薯呀?定係調返轉?我好亂呀 >.<

    回覆刪除
  2. Cat!

    haha no problem!

    黃色係番薯, 唔怕人, 好痴我

    黑色,係栗子 個頭圖案係米好靚呢? 好似我地梳個旦TART頭, 依家都係驚我. 一見我就走入張床, 不過, 琴日我R佢地, 栗子都肉緊到咬我啦. !

    回覆刪除
  3. 咁咪好囉,佢開始信任你啦!
    栗子有個蛋撻頭,哈哈!
    點解叫佢地呢個名既?

    回覆刪除
  4. Cat:

    我第一野就想改"番薯" 因番薯本身個頭又係黃色.

    貢另一隻呢? 朋友提議, 番薯貢係配栗子啦.

    貢栗子米叫栗子, 又好叫!

    haha..好求其! XD

    回覆刪除
  5. Naruto,

    唔怕啦!俾我仲下佢地!haha.

    其實栗子不嬲都驚我,佢咬我,我都開心架!

    回覆刪除