2011年12月20日 星期二

哀鳴

琴晚去完飲宴返屋企, 探下2個小孩.

我抱起栗子, 佢FEE 我WOR........F@K  !!!

貢我米FEEEE番佢LOR, 仲要係幾次...我張大個口, 依起鵬牙!
















栗子就開始驚啦.....發出哀鳴..唔係咕咕聲呀...係哀鳴! HAHAHAHH...

點解我要講係去完飲宴? 因我醉醉地LOR!

HAHAHAHAHAH

衰仔!!!

3 則留言:

  1. 嚇死栗子囉......原來佢唔認得妳,係因為有酒味。

    回覆刪除
  2. 點解話去探佢地,你唔係番屋企咩?

    回覆刪除
  3. Naruto,

    佢地平時係房, 我會關門...所以, 星期一晚我返屋企, 米入去睇下佢地!

    回覆刪除