番薯 & 栗子
2013年1月31日 星期四
成鬼日......
成鬼日......跳上櫃頂...
依家唔理啦...只有安全就得~~~!!!!!
2013年1月28日 星期一
又去片....
Eeeeeeee...今之又係栗子個傻仔呀?
wakkak XD
2013年1月24日 星期四
去片..
栗子個傻仔, 唔知係度 "CHOW" 咩?
貓貓既天性, 就係貢架啦!
2013年1月21日 星期一
望咩望?
望咩望?.....
~_~""""
佢地依家好大隻呀~~~~~
2013年1月17日 星期四
新地方
有新地方.....
2013年1月14日 星期一
爆籃
明明有2個籃,
兩隻野死都要一齊。。。。
~_~"""
2013年1月10日 星期四
上身
開始入冬,番薯每日緊係上我身一野!
hoho XD
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)