2013年1月31日 星期四

成鬼日......

 
 
成鬼日......跳上櫃頂...
 
依家唔理啦...只有安全就得~~~!!!!!
 
 


 
 
 

2013年1月28日 星期一

又去片....

 
 
Eeeeeeee...今之又係栗子個傻仔呀?
 
wakkak XD
 
 

2013年1月24日 星期四

去片..

 
栗子個傻仔, 唔知係度 "CHOW" 咩?
 
貓貓既天性, 就係貢架啦!
 
 
 


2013年1月21日 星期一

望咩望?

 
望咩望?.....
 
~_~""""
 


佢地依家好大隻呀~~~~~
 

2013年1月17日 星期四

新地方

 
 
 
有新地方.....
 
 
 

2013年1月14日 星期一

爆籃


 
明明有2個籃,

兩隻野死都要一齊。。。。

 
~_~"""
 
 
 

 

2013年1月10日 星期四

上身

 
 
開始入冬,番薯每日緊係上我身一野!
 
hoho XD